Наукове товариство студентів та аспірантів Київського національного університету імені Тараса Шевченка запрошує Вас взяти участь у ІІ Міжнародній науковій конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Електронний уряд в Україні: засади та перспективи впровадження», яка відбудеться 6-7 грудня 2012 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Конференція триватиме 2 робочі дні та міститиме:
- урочисте відкриття;
- лекції від експертів, які працюють у сфері розробки та впровадження Електронного уряду в Україні та закордоном;
- виступи учасників конференції із власними доповідями за темою конференції;
- круглі столи за підтемами конференції;
- урочисте закриття, видача учасникам дипломів та збірників із доповідями.
Реєстрація проходить в електронній формі на даній сторінці сайту НТСА КНУ імені Тараса Шевченка та триватиме до 23:59 29 листопада 2012 р. Впродовж тижня після реєстрації за результатами рецензії Вам буде надіслано запрошення/підтвердження Вашої участі в конференції на електронну скриньку, після чого Вам необхідно буде сплатити організаційний внесок.
Ви можете це зробити 2-ма шляхами:
- передати безпосередньо до представника оргкомітету, який займатиметься збором членських внесків;
- поповнити через термінал банківський рахунок, реквізити якого будуть вказані у запрошенні/підтвердженні участі у Конференції.
До початку роботи Конференції планується опублікувати збірник доповідей учасників.
Офіційними мовами Конференції є українська, російська та англійська. Аплікаційна форма може заповнюватися будь-якою з цих мов. Лекції та круглі столи проводитимуться українською мовою. Виступи учасників можуть проходити будь-якою з трьох офіційних мов Конференції за вибором учасника. Робоча мова на засіданнях для презентації доповідей буде обрана згідно бажання присутньої більшості.
Розмір членського внеску залежить від дати його сплати учасником Конференції:
У разі сплати до 23:59 29 листопада — членський внесок дорівнюватиме 130 гривень.
У разі сплати після 00:01 30 листопада — 150 гривень.
У суму членського внеску входять:
- кава-брейк для учасників впродовж двох днів конференції;
- роздаткові матеріали та канцелярські приладдя, необхідні для участі в конференції;
- друк сертифікатів участі та матеріалів конференції.
Робочі секції конференції:
- Загальна секція. Електронний уряд в Україні: засади та перспективи впровадження.
- Правові аспекти впровадження Електронного Уряду в Україні
- Соціальні аспекти впровадження Електронного Уряду в Україні
- Інформаційно-технологічні аспекти впровадження Електронного Уряду в Україні.
- Стан та проблеми розвитку електронної комерції та електронних платежів в Україні
- Роль соціальних медіа у створені та впровадженні електронного уряду в Україні
Ви маєте можливість вільно обрати секцію, на якій хочете презентувати свою доповідь або просто бути слухачем. Наголошуємо, що написання та презентація доповіді не є обов’язковою умовою участі у конференції — Ви можете виступити лише слухачем на лекціях та засіданнях, та за бажанням прийняти участь у круглому столі.
Ваша доповідь має бути надіслана нам не пізніше кінцевого терміну реєстрації. Ви можете спочатку зареєструватися, а потім окремим листом надіслати доповідь на пошту конференції egov-2012@univ.kiev.ua із позначкою «ЕУ_Тези_ПІП» — тоді вона буде надрукована у збірнику.
Вимоги до написання доповіді: до трьох сторінок формату А4; Поля зліва, справа — по 2.5 см; зверху і знизу по 2 см; Міжрядковий інтервал – 1; Абзац — 1 см; Шрифт основного тексту — звичайний 14 pt., Times New Roman. Формули в MS Equation або MathType (Символи формул 11 pt., великий індекс 7 pt., малий 5 pt.). Назва доповіді по центру напівжирними заголовними буквами, шрифт 16 pt. За нею в окремому рядку по центру імена і прізвища авторів заголовними буквами через кому, шрифт 14 pt., Потім в окремому рядку по центру рядковими буквами адреса автора і його електронну адресу, шрифт 12 pt. Основний текст тез — вирівнювання по ширині. Перед основним текстом відступ один інтервал.
Зі всіма організаційними питаннями (програма конференції, членські внески, оформлення доповідей та інше) звертайтеся до:
- голови організаційного комітету Віктора Арабинського (095 92 63 627, viktor.arabinsky@gmail.com).
- заступника голови організаційного комітету Альони Ляшевої (050 904 80 59, aliona.lyasheva@gmail.com).
- секретаря організаційного комітету Ілони Жирякової (063 578 97 74, ilonabiolog@gmail.com).
- голови Наукового товариства студентів та аспірантів
Лесі Карабін (063 89 38 307, lesiakarabin@gmail.com).